Uluslararası Pazar Araştırması ve Stratejik Rekabetçi İstihbarat Online Eğitimi


Yer : Zoom Platformu
Başlama Tarihi : 2024-03-01
Bitiş Tarihi : 2024-03-01
Süre : 6 Saat 10.00 - 17.00
Eğitim İçeriği :

Pazarlama Planının Parçası Olarak Uluslararası Pazara Açılma

  Uluslararası Pazar Araştırması Yapılması (Stratejik Rekabetçi İstihbarat)

Eski Yöntemlerle (Ticari İstihbarat) Stratejik Rekabetçi İstihbarat Arasındaki Fark Nedir?

Açık, Sürdürülebilir ve Güvenilir Kaynak Kavramı

İnovasyon Transferi Ne Demek? Stratejik Rekabetçi İstihbaratla İlişkisi Nedir?

   Stratejik Rekabetçi İstihbarat Çalışmaları Yol Haritası

Ulusal ve Uluslararası Patent ve Faydalı Model Araştırmaları

Ulusal ve Uluslararası Marka Araştırması

ITC Market Access Tools Kullanımı Atölyesi

Trade Map, Standard Map, Procurement Map, Investment Map, Export Potential Map Kullanımı

Trade Map’den Potansiyel Müşteri Belirleme (Compass ve Dun & Bradstreet verileri)

Sektör Araştırmaları

Uluslararası Ticarette Kilometre Taşı Niteliğinde Önemli Kurumlardan Ücretli / Ücretsiz Yararlanma

PESTLE Analizi ve Hedef Pazar Seçimine Etkisi

Saha Çalışmaları

Analitik Hedef Pazar Seçimi

Stratejik Rekabetçi İstihbarat Çalışmaları Sonucu Elde Edilmiş Verilerin Bilgiye Dönüştürülmesi

Hedef Pazar Seçimine Temel Oluşturacak Kriterlerin Belirlenmesi

Karar Alma Süreci

Konşimento Bilgileri Konusu


Eğitmen: Ceyhun Yeşilşerit


Eğitim Bedeli: 2500 TL + KDV