Uluslararası Pazar Araştırması ve Stratejik Rekabetçi İstihbarat Online Eğitimi
Yer : Zoom Platformu
Başlama Tarihi : 2024-03-01
Bitiş Tarihi : 2024-03-01
Süre : 6 Saat 10.00 - 17.00
Eğitim İçeriği :
Pazarlama Planının Parçası Olarak Uluslararası
Pazara Açılma
Uluslararası Pazar Araştırması Yapılması (Stratejik Rekabetçi İstihbarat)
Eski Yöntemlerle (Ticari İstihbarat) Stratejik Rekabetçi İstihbarat
Arasındaki Fark Nedir?
Açık, Sürdürülebilir ve Güvenilir Kaynak Kavramı
İnovasyon Transferi Ne Demek? Stratejik Rekabetçi İstihbaratla İlişkisi
Nedir?
Stratejik Rekabetçi İstihbarat Çalışmaları Yol Haritası
Ulusal ve Uluslararası Patent ve Faydalı Model Araştırmaları
Ulusal ve Uluslararası Marka Araştırması
ITC Market Access Tools Kullanımı Atölyesi
Trade Map, Standard Map, Procurement Map, Investment Map, Export Potential
Map Kullanımı
Trade Map’den Potansiyel Müşteri Belirleme (Compass ve Dun &
Bradstreet verileri)
Sektör Araştırmaları
Uluslararası Ticarette Kilometre Taşı Niteliğinde Önemli Kurumlardan
Ücretli / Ücretsiz Yararlanma
PESTLE Analizi ve Hedef Pazar Seçimine Etkisi
Saha Çalışmaları
Analitik Hedef Pazar Seçimi
Stratejik Rekabetçi İstihbarat Çalışmaları Sonucu Elde Edilmiş Verilerin
Bilgiye Dönüştürülmesi
Hedef Pazar Seçimine Temel Oluşturacak Kriterlerin Belirlenmesi
Karar Alma Süreci
Konşimento Bilgileri Konusu
Eğitmen: Ceyhun Yeşilşerit
Eğitim Bedeli: 2500 TL + KDV