YENİ NORMAL ve DİJİTAL PAZARLAMANIN YÜKSELİŞİ EĞİTİMİ

Yer
: ONLİNE EĞİTİM
Başlama Tarihi
: 18.06.2020
Bitiş Tarihi
: 19.06.2020
Süre
: 02 Gün - 6 Saat


Ayrıntılı Bilgi

Pandeminin Getirdikleri
Eski Normal/Yeni Normal Kavramları ve Pazarlamaya Etkileri

  • İşletmelerin Var Oluş Nedenleri ve Hedefleri
  • Pazarlama Yol Haritası
  • Pazarlama Fonksiyonunun Sorumluluklarındaki Değişimler
  • Eski Normalde Pazarlama Karmasının Evrimi
  • Yeni Normalde Pazarlama Karmasına “Yeniden Bakış”

Yeni Normalde Ekonomi Kavramı

  • İnternet Kullanımı ve Sanallaşma;
  • Sanal Vitrin, Sanal Mağaza, Sanal Müşteri
  • Aracısızlaşma ve Sektörel Değişimler
  • Hız ve Gerçek Küreselleşme
  • Inovasyonun Yeniden Yorumlanması ve Yıkıcı Teknoloji Kavramı (Distruptive Technology)
  • Artırılmış Gerçeklik (AR) ve Sanal Gerçeklik (VR)
  • İnternet Ekonomisi ve İnternet Ortamında Gerçekleşen Ticari Faaliyetler
  • Ticari Başarıda e-Ticaretin ve Sosyal Medyanın Gücü
    • B2C, B2B, B2E, B2P, C2C, G2B, B2G, P2P
    • B2B’de Dijital Pazarlama Kullanımı
      • Veri Tabanlarının Kullanımı (Ücretli ve Ücretsiz)
      • Pazarlarda Müşteri Bulma Yöntemleri (Ücretli ve Ücretsiz)
      • Örnek Uygulama (ITC Market Access Tools)

Dijitalleşme ya da Sanal Dünyaya Giriş

  • Etkin İnternet Sitesi
    • Alan Adı Seçimi
    • Hosting
    • Web Tasarımcı ve Geliştirici İle Çalışmak
    • İçerik Yönetimi
    • Arama Motoru Optimizasyonu ve CEO Hizmetleri
    • Google Adwords (SEM Faaliyetleri)
  • Web Sitesini Alışveriş Sitesine Dönüştürmek
  • Sosyal Medya
    • Hangi Sosyal Medya
    • Sosyal Medya Ağları, Kanalları ve Araçları
    • Facebook, Twitter, Foursquer, Pinterest, Instagram, Linkedin, Youtube, Vine, Mikro Blog, Blog, Topluluk ve Forumlar, RSS Beslemeleri, Mash-up lar vs.v
    • Sanal Topluluk Nasıl Üretilir Ana Dinamikleri Nelerdir?
    • Sosyal Medyanın Kullanımı Fırsatlar ve Riskler
    • İtibar Yönetimi ve Sosyal Medya
  • Sosyal Medyada Kampanya Oluşturma
    • Wireframe Hazırlama
    • Viral Reklamlar
    • Buzz Pazarlama
    • Word Of Mouth – Word Of Mouse
    • Sosyal CRM
  • Mobil Pazarlama
    • Mobil Oyunlarda Reklam Ve Tanıtım
    • Mobil Uygulamalar Oluşturma

Nöromarketing ve Dijital Pazarlamaya Katkılar

  • Nöromarketing Neyi Hedefler?
  • Renkler
  • Sesler

Eğitim Tarihi ve Yeri
18/ 19 Haziran 2020 Perşembe, Cuma 14:00 - 17:00
ONLİNE EĞİTİM

EĞİTMENLER:
CEYHUN YEŞİLŞERİT

1982 Yılında İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi'nde lisans eğitimini tamamlayan YEŞİLŞERİT, daha sonra İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü'nde Uluslararası İşletmecilik ve İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü'nde İşletmecilik Uzmanlaşma programlarına katıldı.
Katılmış olduğu birçok yurtiçi ve yurtdışı eğitimler içerisinde Birleşmiş Milletlere bağlı Cenevre’de yer alan eğitim kuruluşu ITC'nin "Trade Tutor" Eğitimi ve Avusturya, Karl Heinz Sebastian okulunun geliştirdiği "Power Pricing" Eğitimi de bulunmaktadır.
Profesyonel iş yaşamının bir bölümünü yurtdışında çalışarak geçirdi (Irak, Suudi Arabistan, ABD ve Rusya Federasyonu). ENKA, AL-MOBTY, DHT ve EKUR’da tedarik zinciri ve satış süreçlerini uluslararası platformda yönetmiş, STFA’da Ticaret Müdürü olarak görev yapmıştır. 1996’dan itibaren 13 yıl Pipelife International Holding'in Türkiye'deki yatırımı olan Arılı Plastik A.Ş.de Güney Avrupa Bölge İş Geliştirme Müdürü olarak çalışmıştır. 2005-2006 dönemimde Pipelife Business School mezunu olarak yurtdışında ve yurtiçinde şirket içi eğitimlerde de eğitmen olarak görev almıştır.
Birleşmiş Milletlere bağlı Cenevre’de yer alan eğitim kuruluşu ITC'nin "Trade Tutor" eğitimini alarak "BMS (İş Yönetim Sistemi)" öğretisi ve araçlarının kullanımı konusunda Ulusal Danışman olarak Türk İhracatçılar Meclisi de dahil pek çok ihracatçı birliğinde eğitmen olarak görev aldı.
Konuk yazar olarak Haber Türk Gazetesi ve çeşitli dergilerde de Dış Ticaret, Satış, Tedarik Zinciri Yönetimi konularında yazıları yayınlanmıştır. Uzun yıllar çalıştığı şirketleri temsilen katıldığı Dış Ekonomik İlişkiler Kurulunun çeşitli iş konseylerinde özellikle Bağımsız Devletler Topluluğu ile yapılan yurtiçi ve yurtdışı toplantılarında görev almıştır.
Uzun yıllardır İstanbul Ticaret Odası’nın başarısı Uluslararası platformda ödül alınarak kanıtlanmış İhracata İlk Adım Projesi’nde İTO Danışmanı olarak görev yapmıştır. 11 Etap olarak gerçekleştirilen programın 2009 yılında metodolojisini redakte etmiştir. Yine, İTO tarafından Türkiye’nin başarılı KOBİ’leri yarışmasında dallarında birinci seçilmiş şirketlerine “Pazarlama, Satış ve Yönetim Danışmanı” olarak danışmanlık ve eğitim hizmeti vermiştir.
Pek çok sektöre Pazarlama (Ulusal / Uluslararası) danışmanlığı yapmış, bu sırada Pazarlama ve Satış Bakış Açılı SWOT Analizi ve Sistem Kurulumu çalışmaları (Organizasyon El Kitabı, Görev Tanımları, Görevli Profilleri, Sistem Talimatları, Standart İş Talimatları Hazırlanması vb.) yapmıştır. Ayrıca Pazar Potansiyeli Ölçülmesi, Hedef Pazar Seçimi, Rekabet Analizi Yapılması, İhracat Eylem Planı Hazırlanması, Bütünleşik Pazarlama İletişimi Eylem Planı Hazırlanması, İhracat Faaliyetlerinin Sistemik Hale Getirilmesi Altyapı Çalışmaları için İhracat Yönetimi Sistemi kurmuştur.
2011 Yılı başından itibaren Ekonomi Bakanlığı tarafından “Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesi” Tebliği çerçevesinde “Uzman Eğitmen” olarak akredite edilmiştir ve Türkiye’nin her yerinde eğitimler vermiştir.
Halen Rönesans Değişim ve Yönetişim Bilimleri Enstitüsü’nün “Evrensel Pazarlama Bölümü”ne liderlik eden Yeşilşerit, UR-GE Projelerinin hizmet tasarımı ve danışmanlığını yürütmektedir.

Ödeme Koşulları ve İndirim Alternatifleri:
Program Bedeli; 900,00 TL + KDV (%18)

  • 2 kişi katılımlarda % 5, 3 – 6 kişi katılımlarda % 10 indirim uygulanmaktadır.

Yayın
https://zoom.us/download internet adresinden indirilerek kurulan sanal salon amaçlı kullanılan Online Eğitim yazılımı.



Kayıt Formu









       

EĞİTİM KATALOĞU