MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Yer
: Karizma Kule Kartal, İstanbul
Başlama Tarihi
: 26.01.2019
Bitiş Tarihi
: 26.01.2019
Süre
: 01 Gün - 07 Saat


Ayrıntılı Bilgi

Müşteri Kimdir?

Müşteri Hizmeti Nedir?

Müşteri Memnuniyeti Yönetimi mi? Müşteri Şikayetleri Yönetimi mi?

  • Memnuniyete ve Şikayete Kurumsal ve Kişisel Bakışımız

Kurumsal Şikayet Çözme Politikamız

  • Müşteri Şikayetlerinin Önemi
  • Müşteri Her Zaman Haklı mıdır?
    • Şikayet Etmeme Konusu Nedir?
    • Şikayet Etme Amaçları Neler Olabilir?
    • Şikayet Kanalları ve Amaçları Neler Olabilir?
  • Tatmin Olmayan Müşteride Hizmet Telafisi
  • ikayetlerin Etkin Şekilde Çözülmesi
    • Sözlü Şikayetlerin Çözülmesi ( İletişim Dili ve Dikkat Edilecek Kurallar )
    • Yazılı Şikayetlerin Çözülmesi ( Yazılı İletişim Dilinde Dikkat Edilecek Kurallar )

Şikayet Yönetimi Sistemi

  • Şikayet Yönetiminin İç ve Dış Amaçları Ne Olabilir?
  • ISO 10002 Nedir?

Şikayetten Tatmine Yolculuk

Eğitim Tarihi ve Yeri:
26 Ocak 2019 Cumartesi / Pazar 10:00 – 18:00
Karizma Kule Kartal, İstanbul

EĞİTMEN:
CEYHUN YEŞİLŞERİT

1982 Yılında İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi'nde lisans eğitimini tamamlayan YEŞİLŞERİT, daha sonra İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü'nde Uluslararası İşletmecilik ve İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü'nde İşletmecilik Uzmanlaşma programlarına katıldı.
Katılmış olduğu birçok yurtiçi ve yurtdışı eğitimler içerisinde Birleşmiş Milletlere bağlı Cenevre’de yer alan eğitim kuruluşu ITC'nin "Trade Tutor" Eğitimi ve Avusturya, Karl Heinz Sebastian okulunun geliştirdiği "Power Pricing" Eğitimi de bulunmaktadır.
Profesyonel iş yaşamının bir bölümünü yurtdışında çalışarak geçirdi (Irak, Suudi Arabistan, ABD ve Rusya Federasyonu). ENKA, AL-MOBTY, DHT ve EKUR’da tedarik zinciri ve satış süreçlerini uluslararası platformda yönetmiş, STFA’da Ticaret Müdürü olarak görev yapmıştır. 1996’dan itibaren 13 yıl Pipelife International Holding'in Türkiye'deki yatırımı olan Arılı Plastik A.Ş.de Güney Avrupa Bölge İş Geliştirme Müdürü olarak çalışmıştır. 2005-2006 dönemimde Pipelife Business School mezunu olarak yurtdışında ve yurtiçinde şirket içi eğitimlerde de eğitmen olarak görev almıştır. Birleşmiş Milletlere bağlı Cenevre’de yer alan eğitim kuruluşu ITC'nin "Trade Tutor" eğitimini alarak "BMS (İş Yönetim Sistemi)" öğretisi ve araçlarının kullanımı konusunda Ulusal Danışman olarak Türk İhracatçılar Meclisi de dahil pek çok ihracatçı birliğinde eğitmen olarak görev aldı.
Konuk yazar olarak Haber Türk Gazetesi ve çeşitli dergilerde de Dış Ticaret, Satış, Tedarik Zinciri Yönetimi konularında yazıları yayınlanmıştır. Uzun yıllar çalıştığı şirketleri temsilen katıldığı Dış Ekonomik İlişkiler Kurulunun çeşitli iş konseylerinde özellikle Bağımsız Devletler Topluluğu ile yapılan yurtiçi ve yurtdışı toplantılarında görev almıştır.
Uzun yıllardır İstanbul Ticaret Odası’nın başarısı Uluslararası platformda ödül alınarak kanıtlanmış İhracata İlk Adım Projesi’nde İTO Danışmanı olarak görev yapmıştır. 11 Etap olarak gerçekleştirilen programın 2009 yılında metodolojisini redakte etmiştir. Yine, İTO tarafından Türkiye’nin başarılı KOBİ’leri yarışmasında dallarında birinci seçilmiş şirketlerine “Pazarlama, Satış ve Yönetim Danışmanı” olarak danışmanlık ve eğitim hizmeti vermiştir.
Pek çok sektöre Pazarlama ( Ulusal / Uluslararası ) danışmanlığı yapmış, bu sırada Pazarlama ve Satış Bakış Açılı SWOT Analizi ve Sistem Kurulumu çalışmaları ( Organizasyon El Kitabı, Görev Tanımları, Görevli Profilleri, Sistem Talimatları, Standart İş Talimatları Hazırlanması vb) yapmıştır. Ayrıca Pazar Potansiyeli Ölçülmesi, Hedef Pazar Seçimi, Rekabet Analizi Yapılması, İhracat Eylem Planı Hazırlanması, Bütünleşik Pazarlama İletişimi Eylem Planı Hazırlanması, İhracat Faaliyetlerinin Sistemik Hale Getirilmesi Altyapı Çalışmaları için İhracat Yönetimi Sistemi kurmuştur.
2011 Yılı başından itibaren Ekonomi Bakanlığı tarafından “Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesi” Tebliği çerçevesinde “Uzman Eğitmen” olarak akredite edilmiştir ve Türkiye’nin her yerinde eğitimler vermiştir.
UR-GE Projelerinde danışman olarak hizmet tasarımı ve danışmanlığı da yapan YEŞİLŞERİT, bilgi ve deneyimleri Rönesans çatısı altında paylaşmaktadır.

Ödeme Koşulları ve İndirim Alternatifleri:
Program bedeli: 550,00 TL + KDV
Eğitim bedeline uygulama örnekleri ile birlikte ders kitapları ve coffee-break ikramlar ve öğle yemeği dâhildir.

  • 2 kişi katılımlarda; % 5, 3 – 6 kişi katılımlarda  % 10 indirim uygulanmaktadır.

Yayın
Katılımcılarımıza hem eğitimi takip edebilme, not alabilmek hem de ileride gözden geçirebilmeleri için Rönesans tarafından özel hazırlanmış kitaplar ve uygulama örnekleri verilecektir. Ayrıca www.ronesansakademi.com portalına kullanıcı adı: ad_soyad, şifre: xxx  yazarak girebilir ve eğitim süresince derslerin takip edilebildiği, sınıf içi mesajlaşmaların yapılabildiği sanal sınıf ortamından yararlanabilirler.



Kayıt Formu









       

EĞİTİM KATALOĞU